İstanbul Ticaret Odası röportajı

10.01.2017

418 Kişi Okumuş

0 Yorum

İstanbul Ticaret Odası röportajı
Sanayi Dergisi Sahibi ve Genel Koordinatörü Aynur İŞCİ;  “Doğruya, gerçeğe taraf objektif ve ilkeli bir yayın politikası izliyoruz. Aynı zamanda bölgemizin bir pazar olabilmesi, tanıtılması ve gelişmesine katkı sağlamayı da hedefliyoruz” diye konuşuyor.
İstanbul Ticaret Odası:  Sanayi Dergisi yayın hayatına ne zaman başladı? Derginin hedefleri hakkında bilgi verir misiniz?
Aynur İşci: “28 Ağustos 1995´te Ay-Dem Reklam Ajansı olarak  Gazete İlan Bürosu olarak faaliyete başladık. 1990-1993 yılları arasında Sabah Gazetesi’nde sayfa sekreteri olarak görev yaptıktan sonra kendi ofisimi kurdum. 2001 yılından itibaren biz olduk. Tüm ekonomik zorlukları aşarak 14 yılı geride bıraktım ve 2002 yılında ise Sanayi Dergisi’ni çıkarmaya başladım. Sanayi Dergisi, İkitelli Organize Bölgesi’nde her bölgeye hizmet ediyor. Bölgede bulunan kooperatiflerin tümünün ve esnafımızın dergimize üye olması en samimi dileğimiz. Doğruya, gerçeğe taraf objektif ve ilkeli bir yayın politikası izleyecek olan Sanayi Dergisi; aynı zamanda bölgemizin bir pazar olabilmesi, tanıtılması ve gelişmesine katkı sağlamayı da hedefliyor.”
İstanbul Ticaret Odası: Konularınızı nasıl seçiyorsunuz ve haberlerinizi hangi kriterlere göre hazırlıyorsunuz?
Aynur İşci: “Hiçbir zaman, kendi ön yargılarımızı habere taşımıyoruz. Haberde objektiflik olmalı. Haber sayfalarında; bölgemizin ticari yaşamındaki firmaların haberlerine yer veriyoruz. Ürün hizmet, sektör ve reklam sayfalarında; sektör temsilcilerinin, firmaların ve ürünlerin tanıtılmasındaki faaliyet ve etkinlikler yer buluyor. Söyleşi sayfalarında; yerel yöneticiler ve gündemdeki isimlerle sohbetler, köşe yazılarında; yöneticiler ve esnafın görüş ve düşünceleri okuyuculara aktarılıyor. Rehber Sayfalarında; gerekli telefonları ve kooperatiflerde faaliyette bulunan işletmelerin bilgilerini bulabilirsiniz, aynı zamanda bunları web adresinde de yayınlıyoruz.”
İstanbul Ticaret Odası: Önümüzdeki dönemdeki hedefleriniz neler?
Aynur İşci: “Sektörde rakibimiz çok fazla. Müşteriye o zaman düşük fiyatlarla reklam teklifi  sunabiliyorlar. Fakat bizim amacımız müşteriye, kaliteyi ve kazancı sunmak. Bu sayede; reklamlarımızı çok arttırdık, bunu söyleyebiliyorum. Başladığımız noktadan hareketle şu ana kadar Ankara-Bursa-Hollanda olmak üzere küreselleşiyoruz. Daha fazla kitleye ulaşmayı amaçlıyoruz. Haksız rekabete uğrasak ta biz;  bize inananlarla emin adımlarımızla devam ediyoruz.  Rakiplerimizin sunduğu fiyatları biz sunamadık. Onun da nedeni biz hiç bir yerden destek ya da yardım almıyoruz. Kendi yağımızda kavruluyoruz, çok fazla ayağımızı yorganımıza göre uzatmak zorunda kaldığımız bir dönem yaşadık. Ama bunların hepsi önümüzdeki dönemde aşılacak. “Müşteri de tüketicide gerçekten daha bilinçli” bana göre bunun böyle olması daha güzel. Herkese yetecek kadar iş olduğuna inanıyor ve hakkı olanın kazanacağını düşünüyorum. Takım ruhu ile toplam kalite felsefelerini çalışanlar üzerinde bir yaşam biçimi haline getirmeye çalışıyoruz.”
İstanbul Ticaret Odası: Aynı zamanda internet aracılığıyla da çok kişiye ulaşıyorsunuz değil mi?
Aynur İşci: Sitemiz yurtiçi ve yurtdışındaki firmaların size ulaşmalarında internet aracılığıyla en kısa ve ekonomik yol oluyor. Sanayi Dergisi gibi yoğun ziyaret alan, ticaret dünyasına mensup kişilerin ziyaret ettiği iş rehberinde Banner Link yani reklam bandı yayınlanması da büyük avantaj sağlıyor.
İnternet, düşük maliyet, etkili tanıtım ve yeniliklere açık olma nedenleriyle tercih ediliyor. Yeni ekonomi müşterilerinin büyük çoğunluğu internet kullanıcılarından oluşuyor. Bu şekilde sınırlarınızın ötesine taşarak dünyanın dört bir yanından fark edilir oluyorsunuz ve global olarak hedef kitlenize ulaşabiliyorsunuz. Sanayi Dergisi, her bir müşteriyle olan ilişkiniz için keşfedilmemiş fırsatlarla dolu. Müşterileriniz ve potansiyel müşterileriniz size fark ettiğiniz ya da fark edemediğiniz pek çok satış fırsatını bu şekilde sunabiliyor. Bu fırsatların belirlenip değerlendirilmesi için müşteri ve potansiyel müşterilerle sürekli bir iletişim içerisinde kalmak ve müşterilerle daha yakınlaşmak gerekir. Kişiselleştirilmiş bire bir pazarlama yöntemleri ve kendine özgü e-formlar aracılığı ile doğabilecek fırsatları anında yakalamanıza ve satışa çevirmenize yardımcı oluyor.”
Sanayi Dergisi
Aynur İŞCİ
Genel Koordinatör
İlgili Terimler :

YORUMLAR

İsminiz

 

E-Posta Adresiniz

Yorumunuz